חניון לילה בחניאל | צימרים

חניון לילה בחניאל | צימרים הדירוג: ☆☆☆☆☆ 0 (מתוך 0 דירוגים)
5 1

סמוך לנתניה ולכפר יונה באזור עמק חפר, בתוך נוף פסטורלי מרוחק מכל מקור רעש, נמצא אחד המקומות היפים ביותר באזור השרון, הישוב חניאל. חניאל הוא מקום אידיאלי בשביל כל מי שמחפש שקט ושלווה. הוא נמצא קרוב מאוד לנחל אלכסנדר, בסמוך למקומות לינה כגון צימרים ולקמפינג למחנאות או חניון קראוונים. המקום קרוב לחופים מכמורת ובית ינאי, […]

סמוך לנתניה ולכפר יונה באזור עמק חפר, בתוך נוף פסטורלי מרוחק מכל מקור רעש, נמצא אחד המקומות היפים ביותר באזור השרון, הישוב חניאל.

חניאל הוא מקום אידיאלי בשביל כל מי שמחפש שקט ושלווה. הוא נמצא קרוב מאוד לנחל אלכסנדר, בסמוך למקומות לינה כגון צימרים ולקמפינג למחנאות או חניון קראוונים. המקום קרוב לחופים מכמורת ובית ינאי, שם ניתן ללון גם בשעת לילה לאורך החוף.

אחד המקומות הנוחים ביותר לקמפינג באזור הוא חניון הכוכבים, חניון לילי מסודר הממוקם בתוך הטבע החקלאי של עמק חפר, סמוך לאפיק של נחל אלכסנדר. בחניון תוכלו להקים אוהלים ולבלות שם את הלילה לאור הכוכבים. במקום יש את כל התשתיות הנדרשות, חשמל, ברזיות, שירותים ומקום להצבת אוהלים. עוד בחניון בקתה בדומה לצימר רק מעט צנועה יותר וכן גם זולה יותר. בדקו עוד צימרים בעמק חפר בלינק זה.

האתר נמצא במרחק הליכה מנקודת מפגש מרהיבה לנדידת ציפורים. השעה המומלצת ביותר ביום היא ראשית הבוקר אז תוכלו לחזות באופן מלא בנדידת הציפורים.

ניתן גם לבלות את הלילה באחד מהחופים המקסימים בעמק חפר, חוף מכמורת או חוף בית ינאי. שני החופים מציעים מקום מסודר ללינת לילה כולל אפשרות לקמפינג במקום עצמו.

עמק חפר מסלולי טיולים ונופש

אזור עמק חפר, הוא אחד האזורים היחידים בארץ ששמר עדיין על הצביון של ארץ ישראל הישנה והטובה. כל טיול בעמק מזכיר את הזמנים שחלפו ואינם וממלא את הלב בשמחה לנוכח הנוף היפה הנפרש לכל עבר.  נחל אלכסנדר זורם לאורך העמק וחופי הים התיכון, חוף מכמורת וחוף בית ינאי נמצאים למרגלותיו.

באזור עצמו ישנם אזורים מיוחדים לטיול בטבע, יישובים רבים עם מקומות קסומים לבילוי ולנופש. בתי, קפה, גלריות לאמנות ומקומות שבהם תוכלו לטעום גבינות משובחות בתהליך ייצור טבעי ללא מכונות.

בבית יצחק תוכלו למצוא את מתחם טורקיז מתחם מיוחד לעיצוב הבית שבתוכו נמצא בית הקפה טורקיז, בית קפה המזכיר בתי קפה אירופיים קלאסיים, עיצוב מושלם המשתלב במרקם הנוף של עמק חפר.

משק יעקבס המפורסם נמצא בכפר הרא"ה ובביתן אהרון תוכלו לבקר בגינת אוכל של משק

הלברכט. גינה של גידולים אורגניים שמטרתה לקרב בין האדם לאדמה. תוכלו להשתתף שם בקטיף ובקורס בישול וגם ליהנות מהמוצרים המיוחדים הנמכרים בחנות הבית. ירקות שגדלים במקום, דבש אורגני מהכוורת של משפחת הלברכט, ריבות עבודת יד אורגניות, ועוד מוצרים שונים ומגוונים.

במושב אומץ כדאי לבקר במשק סהר, סטודיו מיוחד לייצור גבינות, בו מיוצרים גבינות בוטיק בשיטות מסורתיות, כל תהליכי הייצור הם ידניים.

בישוב בורגתה מומלץ לטייל בגן הפסלים של יגאל תומרקין. בבורגתה תומרקין לא רק ריכז את הפסלים בגן עצמו אלא הפסלים מפוזרים לכל אורך הישוב.

בפארק התעשייה של עמק חפר נמצא מתחם גדול לתרבות ואומנות, מבית המפיקה והאוצרת לי-מור כהן. במקום ישנו בית ספר לציור, גלריית אמנות, בית מלאכה למסגור ואירועי תרבות.

בין מסלולי הטיול בעמק חפר מומלצים במיוחד המסלולים  לטיולי אופניים. בפארק התעשיות עצמו תוכלו להצטייד בכל המידע הנדרש בנוגע לכל טיולי האופניים באזור. אני ממליץ במיוחד על השביל של נחל אלכסנדר שיועד לרוכבי אופניים ולהולכי רגל, השביל הוא שביל נחל מרכזי העובר דרך הנחל ובעתיד אמור לחבר את הנחל ליישובים השונים לאורכו.

שם:
אימייל:
כותרת:
דירוג:
תגובתך: