הכריכייה באזור התעשייה עמק חפר | בית קפה

הכריכייה באזור התעשייה עמק חפר | בית קפה הדירוג: ☆☆☆☆☆ 0 (מתוך 0 דירוגים)
5 1

באזור התעשייה עמק חפר, פארק תעשיות, בתוך האנגר שהוא בעצם גלריה לאמנות, שוכנת הכריכייה, בית קפה קטן וצנוע, הידועה בעיקר בזכות הכריכים הנהדרים הנמכרים ומוכנים במקום, הקרואסונים המשובחים עם ביצת עין וסלמי לצד סלטי בריאות עשירים ובריאים. בית הקפה המקסים שוכן לצד גלריה לאמנות שמוצגים בה שלל ציורים, צילומים ופסלים של אמנים ישראליים. ביקור משולב […]

באזור התעשייה עמק חפר, פארק תעשיות, בתוך האנגר שהוא בעצם גלריה לאמנות, שוכנת הכריכייה, בית קפה קטן וצנוע, הידועה בעיקר בזכות הכריכים הנהדרים הנמכרים ומוכנים במקום, הקרואסונים המשובחים עם ביצת עין וסלמי לצד סלטי בריאות עשירים ובריאים.

בית הקפה המקסים שוכן לצד גלריה לאמנות שמוצגים בה שלל ציורים, צילומים ופסלים של אמנים ישראליים. ביקור משולב בבית הקפה ובגלריה הוא מתכון בטוח לטיול מהנה ולא שגרתי באחד המקומות המעניינים ביותר באזור עמק חפר.

אם אתם מתכננים ביקור בפארק התעשיות הפארק הענק המשתרע על שטח עצום של 700 דונם, הכריכייה היא בהחלט המקום המתאים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר משובחת לצד הגלריה לאומנות הסמוכה לבית הקפה, זהו הבילוי המושלם להתחלת היום ברגל ימין.

 

שם:
אימייל:
כותרת:
דירוג:
תגובתך: