אטרקציות באזור עמק חפר

אטרקציות באזור עמק חפר הדירוג: ☆☆☆☆☆ 0 (מתוך 0 דירוגים)
5 1

אזור עמק חפר מלא באטרקציות!  אחד האזורים היפים ביותר בארצנו. אזור קסום לאורכו של נחל אלכסנדר, לאורך מישור החוף בין החופים מכמורת ובית ינאי, מקום של זיכרונות ישנים  מההתיישבות החקלאית בראשית קום המדינה, טבע שנשמר בגולמיותו שזור ביופי הישובים הפזורים לאורכו. באזור עמק חפר פזורים ישובים רבים ומגוונים כל ישוב מקפל בתוכו סיפור מרתק של […]

אזור עמק חפר מלא באטרקציות!  אחד האזורים היפים ביותר בארצנו. אזור קסום לאורכו של נחל אלכסנדר, לאורך מישור החוף בין החופים מכמורת ובית ינאי, מקום של זיכרונות ישנים  מההתיישבות החקלאית בראשית קום המדינה, טבע שנשמר בגולמיותו שזור ביופי הישובים הפזורים לאורכו.

באזור עמק חפר פזורים ישובים רבים ומגוונים כל ישוב מקפל בתוכו סיפור מרתק של העבר ומקומות מיוחדים לטיול ולבילוי בהווה, מקומות ששומרים עדיין על הניחוח המיוחד של ארץ ישראל הישנה והטובה. במאמר קצר זה נצא לסיור משותף באטרקציות באזור עמק חפר, סיור וירטואלי כהכנה לטיול משפחתי, טיול משותף של חברים או טיול זוגי במקום.

יקבי עמק חפר

כל סיור בעמק חפר ובישובים השונים הפזורים לאורכו הוא מסע של טעמים וריחות, מסע קולינרי חוויתי. בחרנו להתחיל את הסיור ביקבים של עמק חפר, יקבי איכות מהטובים ביותר שבארצנו המציעים גם סיורים מודרכים במקום.

  • יקב אליגוטה – יקב בוטיק משפחתי בעמק חפר הנמצא בגן יאשיה. היקב מייצר סדרות קטנות ואיכותיות של עד 1000 בקבוקים לסדרה, תוך הקפדה מקסימאלית על איכות הענבים המגיעים מהאזורים הטובים ביותר בארץ לגידול ענבים, מרמת הגולן, הגליל העליון – רמת הנגב ועמק האלה. השילוב בין האזורים השונים מאפשר שילוב ייחודי של זני יינות המשלימים זה את זה מבחינת המרקם המיוחד והטעם.  היקב עצמו נמצא בגן הקסום של בתיה וצבי פנטי המכיל  מרכז מבקרים יפיפייה בתוך בוסתן, מקום פסטורלי ומופלא להתחיל בו את היום או לסיים טיול מהנה לאורכו של עמק חפר.
  • יקב שגיא – יקב קטן ומשפחתי במושב חרב לאת, השוכן בחצר ביתו של גידי שגיא, דוקטור לביולוגיה ומומחה לשפכים מכרמי גפנים, אשר במהלך שהותו באוסטרליה, התעניין ביצור יין ובטיפול בכרמים. הכרם שוכן במדרון חולי של אדמת חמרה אדומה היוצרים את המרקם המיוחד של היין. תוכלו כמובן לבקר במקום וזאת בתיאום מראש עם בעל היקב.
  • יקב רקנאטי – באזור התעשייה של עמק חפר. היקב המפורסם באזור עם הציוד והמכשור מהמתקדמים ביותר בתחום ייצור היין. ביקב עצמו ישנו מרכז מבקרים בו תוכלו לזכות בסיור מודרך, תוך הכרת כל התהליכים של ייצור היין וטעימה לימודית וחוויתית מהיינות. ישנה גם אפשרות לתיאום ביקור מראש הכולל סיור וטעימות בתוספת גבינות צאן איכותיות, לחמים וירקות.
  • יקב מרגלית – הנמצא בין חדרה לעמק חפר. יקב משפחתי של אב ובנו המתמחה בייצור יין מזני בורדו הקלאסיים, קברנה סוביניון, מרלו וקברנה פרנק. היקב שהוקם ב1989 ידוע בהיותו יקב הבוטיק הראשון. ניתן לבקר ביקב בתאום מראש בלבד.

מבשלת אלכסנדר מבשלת הבוטיק של עמק חפר

בירת אלכסנדר היא מבשלת בוטיק הנמצאת באזור עמק חפר. בירה טרייה לא מסוננת ולא מפוסטרת ללא חומרים משמרים. המבשלה עצמה נמצאת ליד נחל אלכסנדר, אחד האזורים היפים ביותר לאורכו של העמק. המבשלה נמצאת בפארק תעשיות עמק חפר תוך כדי הקפדה על תעשייה ירוקה ומודרנית. במקום פועלת חנות ייחודית של המבשלה ומרכז מבקרים הפתוח לקהל הרחב. במידה ותרצו לתאם סיור במבשלה ניתן לעשות זאת בתיאום מראש.

תוכלו לבקר במקום תוך כדי סיור בעמק חפר ובאטרקציות הנוספות הנמצאות באזור, מסלולי טיולים רגליים, באופניים או ברכב, פארק נחל אלכסנדר ששוקם והפך להיות אחד מהמקומות היפים ביותר באזור, פארק קדם גן של בוסתנים  הנמצא משני צידיו של נחל אלכסנדר המחוברים זה לזה בגשרים איריים,  ועוד מקומות רבים נוספים בנוף הקסום של עמק חפר.

אטרקציות נוספות ללינה ולטיול בעמק חפר

עמק חפר הוא הפנינה של אזור מישור החוף, והישובים השונים של העמק מציעים למבקרים בהם היצע מגוון ונרחב של מקומות בילוי ולינה. באזור עצמו ישנו חניון מסודר ללינת לילה, חניון הכוכבים הממוקם באחד האזורים המקסימים ביותר בעמק חפר סמוך לאפיק של נחל אלכסנדר. המקום האידיאלי לקמפינג ולינה באוהלים המכיל את כל התשתיות הנדרשות לשם שהות במקום, חשמל, ברזיות, שירותים ומקום להצבת אוהלים.

 

ישנם עוד כמה מקומות לינה בתשלום, באירוח כפרי, באווירה פשוטה ונעימה, השלובה ביופי בשקט ובשלווה של האזור:

  • בית האקליפטוס – במושב מכמורת אחד הבתים העתיקים ביישוב סמוך מאוד לחוף הים. עיצוב פשוט אך מוקפד ואלגנטי בסגנון של ארץ ישראל הישנה והטובה. במקום עצמו תוכלו לנפוש ולנוח ובעיקר ליהנות מהשקט והשלווה של הישוב.
  • דקה מהים – סוויטות אירוח בבית ינאי. אירוח כפרי בצמוד לחוף הים ולשמורת הטבע.
  • בקתת הכוכבים – צימר מפנק בשטח חקלאי מכוסה עצי פרי, אווירה כפרית, נעימה ושקטה. אפשרות גם לארוחת בוקר טבעונית או צמחונית.
  • צימר פנקס הקטן – במושב מכמורת, יחידת נופש מעץ עם חצר מושקעת, במרחק קצר מאוד מחוף הים.
שם:
אימייל:
כותרת:
דירוג:
תגובתך: