משק יעקבס אגדת לחם | גבינות ולחם משובח

משק יעקבס אגדת לחם | גבינות ולחם משובח הדירוג: ☆☆☆☆☆ 0 (מתוך 0 דירוגים)
5 1

משק יעקבס אגדת לחם המשק הכי מפורסם בעמק חפר והסביבה. הגבינות של משק יעקבס משווקת לכל חלקי הארץ וידועות באיכות המשובחת שלהן. אתם תמיד מוזמנים לביקור במשק במושב כפר הרא"ה, שם תוכלו למצוא גבינות מצוינות, מוצרי חלב טריים, לחמים מעולים ובעיקר המון שקט ושלווה בחנות המפעל היפה שבמושב. החנות המתחדשת בכפר הרא"ה מציעה למבקרים שפע […]

משק יעקבס אגדת לחם המשק הכי מפורסם בעמק חפר והסביבה. הגבינות של משק יעקבס משווקת לכל חלקי הארץ וידועות באיכות המשובחת שלהן. אתם תמיד מוזמנים לביקור במשק במושב כפר הרא"ה, שם תוכלו למצוא גבינות מצוינות, מוצרי חלב טריים, לחמים מעולים ובעיקר המון שקט ושלווה בחנות המפעל היפה שבמושב.

החנות המתחדשת בכפר הרא"ה מציעה למבקרים שפע של גבינות משובחות במקום ישיבה קסום על המרפסת של החנות. הביקור בחנות הוא חוויה חושית ואסתטית, העיצוב המדויק, המבחר המשובח בשילוב אגדת לחם, מאפיית בוטיק של המשפחה המתמחה ביצור של חלות ולחמי מחמצת מקמח חיטה, קמח מלא שיפון וכוסמין, פוקצ'ות ולחמניות.

במקום מוגשים כריכים ממיטב הלחמים והגבינות שבחנות, בחרו לכם את הלחם המתאים ואת הגבינות האהובות עליכם, תוכלו גם לשבת במרפסת היפה על כוס קפה וליהנות מהשלווה שבמקום.

שם:
אימייל:
כותרת:
דירוג:
תגובתך: